Kabelky – proč je jen ženy tak milují

Stylová kabelka je objektem touhy téměř všech dívek a žen z 21 století. Nejen supermodelek a celebrit, ale i běžných pracujících žen z nejrůznějších oblastí života. V těchto dnech jsou některé ženy ochotny utratit více za kabelku, než dovolenou, nebo dokonce auto. Oblečení na molu je pravidelně až na druhém místě, protože nejvíce žádané jsou nejrůznější doplňky včetně kabelek. Tento trend byl potvrzen i ve filmu, kdy Kate Moss leží nahá na pláži s výjimkou její stylové kabelky, která zakrývá to, co nesmí být vidět- poselství bylo jasné: oblečení není třeba – všechno je to a kabelkách.

Ale proč by měly být kabelky tak žádoucí? Je to částečně proto, že se staly jedinečným vnějším prohlášením o statusu ženy. Rostoucí popularita kabelek následovala rostoucí sociální nezávislost jejich majitelek. Před dvěma sty lety byla úlohou většiny žen starost o domácnost. Ale jak ženy začaly více chodit do zaměstnání a společnosti obecně, staly se kabelky výjimečným prostředkem k tomu, jak ukázat jejich majetek. Železniční a námořní doprava způsobila explozi v popularitě módních zavazadel, jako kufry, toaletní kufříky a botníky – z nichž byly moderní kožené kabelky vyvinuté. Není náhoda, že mnoho dnešních nejluxusnějších prodejců kabelek jako je Louis Vuitton, Gucci, Prada a Hermes, vznikli na přelomu 19. a na počátku 20. Století, kdy se stalo cestování běžnou součástí života. Nyní pro velký luxusní konglomerát jako je LVMH činí jen prodeje kabelek miliony liber ročně.

Kabelka představuje náš nalíček pro přežití v městské džungli – od mobilního telefonu přes tampony, make-up, peníze a klíče, notebook, žvýkačky, kondomy a další.

Většin žen by se cítila nahá bez jejich kabelky. A jak je oblečení stále menší, je o výběru správné kabelky, jak budete vidět a případně vyčnívat. Prodej kabelek je na neuvěřitelném vzestupu – jedna zpráva ukázala, že do roku 2006 rostly prodeje kabelek 2x rychleji, než prodej oblečení. A všechny tyto kabelky soupeří o své místo na slunci. Ale jak vyhrát?

Nejviditelnější prvek je pozoruhodný design. Kabelka musí být okamžitě rozeznatelná – ať už díky výraznému prošívání, zlatým řetězům, nebo například přerostlý visacím zámkem. Výrazným prvkem může být také krokodýlí vzor vnějších částí kabelky jako v tomto případě.

Pokud zrovna pokukujete po kvalitní kabelce za zajímavou cenu, ale s prvotřídním designem, zkuste nakouknout na naši nabídku na drese: https://www.amodio.cz/kategorie-produktu/kabelky/

Napsat komentář